Nelosta pelaava SAPAn miesten edustusjoukkue kohtaa ensi perjantaina Gnistan/Ogelin Brahen kentällä klo 19.15 alkaen. Kyseessä on samalla 30-vuotta yhtäjaksoisesti SAPAssa toimineen ja viime kauden päätteeksi huikean uran päätteksi eläkkeelle siirtyneen Sakari ”Sakke” Niemisen, 70, juhlapeli. Illan aikana Palloliitto ja SAPA muistavat seuran legendaarista taustahenkilöä. Tervetuloa!
Edustusjoukkueen perjantain pelissä muistetaan eläkkeelle siirtynyttä Sakari ”Sakke” Niemistä


