Lauantaina järjestettiin sapalaisten ja ponnareiden yhteiset kentän kunnostustalkoot. Jäätä murskattiin ja lunta lapioitiin mainiossa kelissä. Kaikille talkoolaisille iso kiitos!

Lauantaina järjestettiin sapalaisten ja ponnareiden yhteiset kentän kunnostustalkoot. Jäätä murskattiin ja lunta lapioitiin mainiossa kelissä. Kaikille talkoolaisille iso kiitos!




