SAPA-10 aloitti talvikauden energisesti

Written by

in

SAPA-10 aloitti pelinsä Talviliigan eliittisarjassa Käpylän aina yhtä kylmässä kuplassa. Kesän peli-illoista tuttu PK-35 joutui ensimmäisenä SAPA:n prässiin. Pelin ensimmäinen hyökkäys oli SAPA:n vahva nousu, joka johti rankkariin. Ensimmäinen yritys meni verkkoon maalivahdin käsien kautta ennen tuomarin lupaa, toinen yritys upposi puhtaasti ja sääntöjen mukaisesti. SAPA katkoi mallikkaasti PK-35:n hyökkäyksiä ja lopulta kauden vähämaalisin peli päättyi SAPA:n voittoon 2-1.

Toiseen peliin saatiin pitkästä aikaa vastustajia maalta eli Leppävaaran Pallo. Koviahan he olivat pelaamaan eivätkä antaneet SAPA:lle montaa vetopaikkaa. LePan vahvan 3-0 alun jälkeen väännettiin tasaisesti päästä päähän. Aivan pelin lopussa LePa onnistui vielä kerran maalinteossa ja kasvatti maalieron 4-0:aan.

Jälkimmäisessä ottelussa siirryttiin noudattamaan talviliigan sääntöjä: ensimmäisen pelin rajapotku ja maaliheitto vaihdettiin rajaheitoksi ja maalipotkuksi. Tämä käänne yllätti ainakin katsomossa ja varmaan myös kentällä.

Sarjavalinnalla lähdettiin hakemaan kovia pelejä  ja niitä saadaan varmasti lisää. Tsemppiä kympit!

Scroll Up