Tekijä: Timo E

  • SAPAn kesäleirit palasivat Eerikkilään!

    SAPAn kesäleirit palasivat Eerikkilään!

    SAPAn legendaarinen kesäleiri palasi tänä kesänä ohjelmaan pienehkön tauon jälkeen! Kolmepäiväinen leiri Eerikkilän urheilukeskuksen huippuolosuhteissa tarjosi jälleen sopivassa suhteessa hyvällä porukalla treeniä ja hauskanpitoa!

    SAPAn ihka ensimmäinen kesäleiri järjestettiin muuten vuonna -88 Sääksmäellä.

  • SAPA saavutti Olympiastadionilla lauantaina historiallisesti Helsinki cupissa hopeaa!

    SAPA saavutti Olympiastadionilla lauantaina historiallisesti Helsinki cupissa hopeaa!

    Lauantaina koettiin ikimuistoinen päivä, kun SAPA 12/musta teki historiaa ja pelasi Helsinki cupin finaalissa Olympiastadionilla seuran ensimmäisenä joukkueena! Tunnelma oli upea ja ottelun ainutlaatuisuuden aisti kaikesta.

    Savannalaiset nousivat kahden maalin takaa jo maalin päähän, mutta juuri kun tasoitus roikkui jo ilmassa teki vastustaja ottelun lopulla vielä ratkaisevan osuman. MPS oli siis niukasti B 13-sarjan loppuottelussa maalein 3-1 parempi, mutta SAPA voi olla ylpeä taistelusta ja hopeamitaleista.

    Onnea pojat ja valkut sekä iso kiitos myös sapalaisille, jotka tulivat Stadikalle kannustamaan!💚

    Tässä vielä finaalitapahtuman tunnelmia kuvien muodossa.

  • SAPA lauantaina Helsinki cupin finaalissa!

    SAPA lauantaina Helsinki cupin finaalissa!

    Perjantaina oli huikea päivä, kun SAPA 12/musta raivasi tiensä ensimmäisenä SAPAn joukkueena koskaan Helsinki cupin finaaliin! Välierissä kaatui jännittävien vaiheiden jälkeen noin 130 katsojan edessä Haapiksen derbyssä Ponnistus maalein 2-1.

    Puolitoista tuntia ennen välierää päättyneessä puolivälierässä nähtiin draamaa, kun PPJ nousi pelin aivan lopussa tasoihin ja mentiin rankkarikisaan. Siinä SAPA oli selkeästi parempi ja pääsi jatkamaan riemukkaasti seuraavalle kierrokselle.

    Tänään lauantaina klo 17 pelataan siis historiallinen peli, kun B13 (8v8)- sarjan loppuottelussa vastaan tulee Olympiastadionilla MPS. Ei muuta kuin vihreää päälle ja sankoin joukoin kannustamaan savannalaiset mestaruuteen!💚

  • SAPA oli mukana Stadi cupissa kahden joukkueen voimin

    SAPA oli mukana Stadi cupissa kahden joukkueen voimin

    Stadi cup käytiin jälleen päättyneellä viikolla. Ensi vuonna juhlavuotta viettävässä maailman suurimmassa tyttöjoukkueiden turnauksessa oli SAPA edustettuna seuran molemmilla tyttöjengeillä. Sää oli torstaista lauantaihin käydyssä turnauksessa hieno ja fiilis kohdillaan.

    SAPAn tuorein tyttöjen joukkue, vuonna 17/18/19- syntyneet pelasivat erinomaisesti voittaen Käpylässä kuudesta pelistään upeasti kolme. Tsemppi ja meininki oli joukkueessa läpi turnauksen upea – tästä on hyvä jatkaa!

    SAPAn 12/13- syntyneet tytöt pelasivat yhtä peliä lukuunottamatta Talissa voittaen otteluistaan yhden ja pelasivat kerran tasan. Tappioita kertyi kolme. Vanhempi ikäluokka on jo kokenut Stadi cupin kävijä.

    Alla vielä molempien joukkueiden tunnelmia kuvien muodossa.

Scroll Up