Tekijä: Timo E

  • SAPAn ja DETOn perustajajäsen Raimo Paananen on poissa

    SAPAn ja DETOn perustajajäsen Raimo Paananen on poissa

    SAPAn ja DETOn perustajajäsen Raimo ”Bansku” Paananen siirtyi vehreimmille futiskentille 23.1.2026. Hän oli kuollessaan 79-vuotias.


    Muistamme Banskun lempeästä huumorista, ja tarkkaan kohdennetuista pikku piikeistä, joita saimme tasapuolisesti kokea aina tilaisuuden tullen.


    Hänellä oli hyvä muisti, joten tarinoita SAPAsta ja krunalaisista yleensäkin riitti.
    SAPA oli hänelle tärkeä. Hän toimi 56 vuoden ajan seuran kehittämisessä ja tukemisessa
    Menetimme hyvän ystävän ja mukavan jutunkertojan, mutta onneksi jäi kosolti muisteltavaa.

    Kiitokset ystävyydestäsi ja kevyet mullat Bansku

    -DETOn jäsenet

    SAPA ry muistaa Raimoa lämmöllä 

  • Kutsu Haapaniemen Kenttä Oy:n yhtiökokoukseen

    KUTSU Haapaniemen Kenttä Oy:n yhtiökokoukseen.

    Haapaniemen Kenttä Oy Y-tunnus 2588125-4

    Aika: 25.01.2026 klo 18.30,
    Paikka: Ponnistuksen toimisto, Hämeentie 42

    Kokouksessa käsitellään mm. seuraavat asiat:

    • Esitetään tilinpäätös, tase ja vuoden toimintakertomus
    • Taseen osoittaman tuloksen käsittely
    • Tilintarkastuskertomus
    • Vastuuvapauden myöntäminen päättyneeltä tilikaudelta hallituksen jäsenelle
    • Hallituksen varsinaisten jäsenten lukumäärä ja valitseminen
    • Tilintarkastajan valinta

    Kokouksen kesto n. 5-10 minuuttia. Välittömästi sen jälkeen pidämme hallituksen kokouksen, jolloin pyydetään ylimääräisiä jäseniä poistumaan paikalta.

  • Junnukauden päättäjäiset vietettiin jälleen SuperPark Vantaalla – Desitonnarit jakoivat myös perinteiset stipendit

    Junnukauden päättäjäiset vietettiin jälleen SuperPark Vantaalla – Desitonnarit jakoivat myös perinteiset stipendit

    Viime sunnuntaina juhlittiin jälleen junnukauden päättäjäisiä hyvällä meiningillä ja suut saatiin taas makeaksi karkkibuffetissa.

    Kiitos jälleen kaikille paikalle päässeille ja SuperPark Vantaalle hienoista puitteista! Tietysti tapahtumassa jaettiin myös jo 25-vuoden historialla Deto-stipendit, jotka saivat tällä kertaa:

    Aleksi Västilä SAPA-12

    Aleksi on pelaaja joka ohjaa, vaatii, ja näyttää esimerkillään. Hän on puolustuksen rautaportti, jonka ohi ei kävellä. Aleksi on aktiivinen harjoittelija ja hän tekee töitä innokkaasti sekä harjoituksissa, että niiden ulkopuolella.

    Eemil Taskinen SAPA-13

    Eemil on myös ahkera treenaaja ja hän onkin kehittynyt määrätietoisesti futarina. Eemil on uhrautuva joukkuepelaaja, joka pelaa tarvittaessa paikalla kuin paikalla. Hän on erittäin tärkeä pelaaja joukkueelleen koko kauden ajan.

    Elea Sarja SAPA T12/13, -14, -15

    Ei iästä uskoisi, mutta Elea on pitkän linjan sapalainen. Hän on intohimoinen futari ja tsemppari, joka ei anna periksi vaikeissakaan paikoissa. Hän on eittämättä seuran aktiivisin pelaaja, sillä hän pelannut tällä kaudella ainakin T12/13, SAPA 14- ja SAPA 15-joukkueissa. Hienoa sapalaisuutta!

    Joukkuekohtainen stipendi, SAPA 15-joukkue

    Joukkue on löytänyt upean draivin toimintaansa ja toimii SAPA-hengen mukaisesti aktiivisesti treenaten ja pelaten. Peli on vauhdikasta ja viihdyttävää loppuun asti. Loppuun asti tsempaten joukkue kasvaa ja kehittyy mukavasti.

    Loppuun vielä Desitonnareiden Juha Penttisen terveisiä:

    Olen Juba ja edustan SAPAn perustajajäseniä Desitonnareita. Olemme jo 35 vuotta olleet mukana tukemassa SAPAn toimintaa, pääasiassa junioritoimintaa.

    SAPA kehittyy ja kasvaa hyvässä hengessä.
    Olipa taas hienoa olla mukana junnujen tämän kauden juhlissa SuperParkissa
    sunnuntaina 23.11.2025.

    Paikalla oli melkoinen joukko pelaajia eri ikäryhmistä. Tunnelma
    oli riehakas, ja paikka oli selvästi mieleinen osallistujille. Seuran pelaajamäärä on kasvanut
    huikeasti viime vuosina. Kiitos kuuluu hyvien edellytysten luomiselle, osaavalle
    valmennukselle ja loistavalle joukkuehengelle.

    Sydän, asenne, pallo ja ajatus -arvot tuntuvat toimivan käytännössäkin. Jaoimme tämän
    vuoden Deto-stipendit näitä arvoja toteuttaville pelaajille.

    Olemme ylpeinä seuranneet seuran kehittymistä ja junioripelaajien määrän kasvua. Kun aloitimme SAPA:n miesten edustusjoukkueen kanssa noin 55-vuotta sitten, oli pelaajia ehkä 15 – nyt teitä on jo 250. Emme olisi uskoneet tällaista näkevämme.

    Aika hyvin vai mitä?

    Haluamme kiittää hallituksesta poistuvia Hannelea, Rikiä ja Essiä ahkerasta ja
    kannustavasta työstä SAPAssa. Samalla toivotamme uusille toimihenkilöille menestystä ja
    voimia seuran edelleen kehittämiseen.

    Juba
    Desitonnarit

    Tässä vielä päättäjäistunnelmia kuvien muodossa:

  • Futsal-kausi lähestyy!

    Ennen joukkueiden omien treenien käynnistymistä, SAPA aloittaa kaikille -13/14/15 syntyneille avoimet futsaltreenit perjantaisin Katajanokan liikuntahallilla klo 16.15-18.00. Treenit vetää seuratoiminnan päällikkö Tuomo Känsäkoski (uefa futsal B). Myös muissa seuroissa jalkapalloa pelaavat ovat tervetulleita kokeilemaan.


    Ilmoittautumiset ja lisätiedot: Tuomo Känsäkoski 041 749 2088, tuomo.kansakoski@sapa.fi

Scroll Up