Tekijä: Rik

  • Elokuun futiskoulussa vielä tilaa

    Ensi viikon futiskouluun (7.-9.8.) mahtuu vielä kaikkiin ryhmiin. Lisätietoja futiskoulusta löydät täältä ja ilmoittautumaan pääset tästä: ILMOITTAUTUMINEN. Tervetuloa mukaan!

  • SAPA:n liikkaritoiminnalle uusi vetäjä

    SAPA:n liikkaritoiminnalle uusi vetäjä

    Vuosikymmenen ansioituneen liikkaritoiminnan vetämisen jälkeen Söderholmin Mia on tänä keväänä jättäytynyt tehtävistä syrjään. Lämmin kiitos hänelle vahvasta paneutumisesta ja sitoutumisesta, jota Mia on kaiken tämän ajan osoittanut paitsi liikkaritoimintaa mutta myös kaikkea seuran muuta toimintaa kohtaan!

    Mian seuraajaksi on valittu Siiri Kumpulainen, 25. Hän on aloittanut työnsä tutustumalla vanhaan ja sen kautta alkanut kohdistaa katsetta tulevaisuuteen.

    Siiri on taustaltaan futaaja, futisharrastus alkoi jo kuusivuotiaana. Sittemmin laji on vaihtunut, mutta palo futikseen on säilynyt.

    ”On nyt hienoa päästä takaisin juurilleen, vaikkakin hiukan erilaisessa roolissa.”

    Urheilutaustaa Siirille on kertynyt myöhemmin taitolajeista, kuten cheerleadingistä ja tanssista. Nykyisin hän viettää paljon aikaa kiipeilyn parissa.

    Rakkaus liikuntaan on saanut hänet kouluttautumaan alalle. Hän on pari vuotta sitten valmistunut liikunnanohjaajaksi Haaga-Helian ammattikorkeakoulusta ja opinnäytetyönsä hän teki yhteistyössä Lahden FC69:n kanssa. Yhteistyön tuloksena syntyi kehonhallintaharjoittelun opas FC Kuusysin nuorille urheilijoille.

    ”Ohjaamisen aloitin 14-vuotiaana valmentajana ja sen jälkeen opiskelujen kautta olen päässyt ohjaamaan ihan kaikkea jumppa- ja liikkaritunneista melontaan”, kertoo Siiri taustastaan ohjaamisen parissa.

    ”Helsinkiin muutin takaisin valmistumisen aikaan ja täällä olen työskennellyt liikunnanohjaajana ryhmäliikunta-, akrobatia-, parkour- ja pienten lasten liikkariryhmien parissa.”

    SAPAn töiden lisäksi Siiri kertoo ohjaavansa päivisin eka- ja tokaluokkalaisia luontoiltapäiväkerhossa.

    ”Odotan innolla syksyä, kun päästään kunnolla vauhtiin tuntien kanssa!”

  • SAPA-07:lle kirkkaasti hopeaa PPJ:n kutsuturnauksessa

    SAPA-07:lle kirkkaasti hopeaa PPJ:n kutsuturnauksessa

    SAPA-07 vihreät osallistui menestyksekkäästi toukokuun alussa PPJ Ponkes Cup P07 Kutsuturnauksen Harraste-sarjaan. Aurinko helli pelaajia Lauttasaaren liikuntapuistossa pelatussa turnauksessa ja vauhditti joukkueen mainioon pelivireeseen. Matkalla hopeaan kaatuivat numeroin 2-0 niin FC Viikingit, PPJ Keltainen, KäPa07FC kuin HJK Arabia keltainenkin. Ottelusarjan ainoa tappio tuli FC Honka Athleticia vastaan (3-1) ja äärimmäisen tasaisen, samoihin pisteisiin päätyneen kärkikolmikon järjestys ratkesi vasta maalierolla. Kullan nappasi SAPA-07:n nenän edestä FC Honka Athletic ja pronssille ylsi HJK Arabia keltainen. Onnittelut koko joukkueelle!

  • SAPA-07 otti pronssia MYPA Kevät Cupissa

    SAPA-07 otti pronssia MYPA Kevät Cupissa

    SAPA-07 -joukkueen turnausmatka Myllykoskelle MYPA:n Kevät Cupiin päättyi riehakkaissa tunnelmissa, kun LAUTP Sininen Lappeenrannasta kaatui pronssiottelussa komein numeroin 8-1. Kesäisen aurinkoisissa olosuhteissa pelatussa turnauksessa SAPA-07:n otteet paranivat peli peliltä. Aikainen startti Helsingistä aamukuudelta näkyi vielä parissa ensimmäisessä pelissä, joissa Ilves ja kotijoukkue MYPA veivät pidemmän korren, mutta iltapäivällä pelatun kolmannen ottelun 4-1 -voitto LAUTP:stä riitti lohkon kakkossijaan hyvän maalieron ansiosta. Sapalaisten riemu olikin rajatonta, kun joukkue pääsi päivän päätteeksi ansaitusti nostamaan  pronssipokaalinsa kohti taivasta. MYPA:n ja KUMU JT:n välisen finaaliottelun voiton veivät kuusankoskelaiset. Kiitos MYPA:lle hienoista järjestelyistä!

Scroll Up